090901

Första september. Höst. Vad ska man säga? Jag vet inte. Jag har faktiskt ingen aning. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Sen är jag inte så fokuserad nu heller, Märtsoni har TV:n på;)

Men men. Jag borde göra läxor, men då måste jag gå ut i ett annat rum, så lättpåverkad är jag. Passar på att ladda upp några bilder också, medan jag är i farten.


  Berlin sett från TV-tornet på Alexanderplatz. Det var en helt otrolig
                                        känsla!


                  Olympiastadion under friidrottsVM.


    På tåget till Malmö hade de vatten förpackat så här. Jag tappade
          grejer på golvet hela tiden, och jag sov högst upp...


   Min orkesterstämma, som jag ska spela i NUSI (bara den ena av
                                        dem).


  Egenodlade tomater (två hade jag redan ätit upp när jag tog fotot).
                                         Muuuuuums!

Så det är min dag. Hur har eran dag varit, sötizar?

Kramizz!


Kommentarer
Emelie,

fin blogg lisa, :)<3

2009-09-01 @ 18:39:00
URL: http://meliin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0