Party hos Elsoni ikväll! <3

Som rubriken säger, så ska jag på partaj hos Elsoni ikväll. Det kommer bli skiiitkuuul!!! Jag har en jättebra present till henne, som jag har tagit kort på, men jag kan ju inte lägga ut det nu, tänk om hon läser det här...;) Iaf, bestämde nästan genast när jag fick inbjudan att jag skulle ha så knäppa kläder som möjligt xp Nu har jag bestämt mig, och jag ser helt galen ut :p Men jag kan inte lägga ut några bilder på hur jag ser ut, för tänk om Elsoni läser det här...;) Bilder från festen kommer imorron.

Jag har inte kunnat skriva någonting på ett tag, för Internet har krånglat här ute hos oss. Därför har jag slagit rekord i flest kommentarer på ett inlägg ;P 10 stycken xp (ni får tänka på att min blog är väldigt liten). Fast... tre av kommentarerna har jag skrivit själv, som svar på vissa frågor. Så jag vet inte om de räknas. Tycker ni det? ;P

Annars vet jag inte om det är så mycket att säga. Har studiedag på måndag. Ska bli så himla skönt! Då hinner jag säkert jobba lite med svenska arbetet, som jag inte har hunnit alls långt på. Hinner säkert öva lite klarinett också, innan jag går på lektionen, och sen blir det friidrott. Det är ingen orkester då, för Hörsalen var bokad för någon filmfestival, eller nåt. Ska bli skönt att bara vila och läsa också, de två sista Lotta-böckerna kom igår, så nu har jag hela serien :D 47 st böcker är det, och jag har alla. Men nu har pappa satt stopp för ytterligare boksamling;)
Stoppar med lite bilder när jag ändå är igång.


Jag och Frall igår påväg till Elsoni. Frall tyckte inte hon blev bra, så skyll på mig om ni tycker likadant som hon ;P Näe, jag tyckte hon blev bra. Och min kära yllemössa har åkt fram igen:D Alla som känner mig känner antagligen igen den också.


                      Jag för några dagar sedan.


           Slänger med en bild på min kära härliga kudde. <3

Ja, just nu har jag inget mer att skriva om. Hur har eran vecka varit? Min har varit bra. Blev klar med SO-arbetet i tid. Så himla skönt! Det blev 17 sidor... Haha, typiskt mig! Aja, vi hörs snart!

Kramar från Lisa, alltid galen!


Kommentarer
smulan

hoppas partyt blir lyckat!!

när jag läste det du skrev så började jag tänka (hehe,lite ovan) på en gång som leder till ditt hus...

men också på den gången då mätsoni hade psrty och jag kunde komma men hon blev sjuk så partyt vart instelt och nästa gång kunde jag inte komma

så jag var lite sur på märtsoni. Hehe



//den vanliga glada smulan som skriver lite mycket nu hehe:D

2009-10-03 @ 15:56:45
URL: http://thesmulan.blogg.se/
Smulan + Danne

wazzzzza!

jag tycker frall såg ok ut (anna,och jag tvingar Danne också).

so uppgiften skrev Danne bara 7 sid. hehe.

kanske va 8, men det kanske inte va samma. vi hade om rymden och stjärnor och sånt (jag hade "när jorden var platt")

vad hade du??

//ATDT

2009-10-03 @ 18:33:21
URL: http://thesmulan.blogg.se/
Lisa svarar Smulan+Danne

Visst såg Frall bra ut! Mycket bättre än mig ;P

I SO-arbetet skrev vi om Jorden, Luften och Haven. Not so fun.

Partyt blev lyckat! Och imorgon (5 okt) ska jag va med Elsoni. Bilder på min knäppa outfit kommer snart, när Internet börjar fungera igen (den här kommentaren skrev jag på pappas jobbdator, och jag vill inte spara ner några bilder på den. Dessutom måste jag jobba med svenskan;P).

Saknar dig Anna! Kram Lisa! <3

2009-10-04 @ 17:35:40
URL: http://lisflisan.blogg.se/
Danne

tja.

vi hadde det arbetet i 7an också (den andra va i 6an. Tror den blev 13 sidor men ändå. 17 sidor är ju omöligt att skriva!!

Annars tykte jag den uppgiften va rätt kul.

//den dumma smulans brossa

2009-10-05 @ 17:46:47
URL: http://har igen!!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0