091024

Hellu! Vad har ni gjort idag? Jag hade träning. De va kul. Efter var vi ngra som satt och åt kakor som vi ska sälja på banan. Det var kul. Jag, Äggs och Märtsoni ska gå och sälja tillsammans. Vi ska gå till äldreboenden och pracka på pensionärerna en massa kakor;D Hehe.

Så himla skönt med höstlov nu!!! Nu blir det bara roliga saker. På tisdag ska jag och mamma på morgonen åka upp till Stockholm och shoppa, för jag behöver massor av kläder. På kvällen komer pappa och Märtsoni, och sen ska vi umgås med morfar och Anna. Jag vill bl.a. gå på Naturhistoriska;D Aja, orkar inte sitta här med, ska gå upp och sätta mig i fåtöljen och läsa.

Kram Lisa, trött som bara den.


Kommentarer
Surdegs smulan...

ÅÅ!!

det låter jättekul med höstlov!!

vi har inte det i spanien =(



men min granne (från swe) kom i helgen.

2009-10-26 @ 15:57:50
URL: http://thesmulan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0