Studiedag!

Studiedag, en sån himla bra grej det är! Studiedag är precis vad vi har haft idag, så det kanske inte är så konstigt att jag är så positiv nu. Fast å andra sidan tror jag att de flesta gillar studiedagar, eller vad säger ni? ;D

Så himla skönt det var att få sova så länge man ville imorse! Man brukar ju inte få göra det så ofta, så det var extra skönt att få göra det idag. Jag åt frukost ganska sent, så det blev inte jättemkt plugga, som jag hade tänkt mig. En timme vart det iaf. Vi har franskaprov imorrn och SO-prov på torsdag. Sen har vi svenskaprov fredag den trettonde. ;D Jag hann bara plugga franska, så jag får ta SO:n imorrn. På eftermiddagen var jag iaf med kompisar. Så himla kul vi hade! Men tyvärr så måste ju allt ta slut, och jag skulle till Miras lektion och öva på duetten med henne. Men det var oxå kul. Den börjar gå riktigt bra nu, tkr jag iaf. ;D

Aja, nu ska jag sluta snart. Får se till att få mkt sömn i natt oxå. ;P Vad har ni gjort? Ngt kul? Det var ganska länge sen jag skrev, jag har inte hunnit. Ni får gärna berätta vad ni har gjort.


             Jag med mitt snygga nattlinne på mig. ;D

Vi hörs snart! Godnatt! Sov gott! <3

Kram från Lisa, nervös inför proven.



Kommentarer
smulan

2009-11-11 @ 20:34:46
URL: http://smulan
heej!! //smulan

heej!!

det värkar som en toppen dag!!

vi hade tyvär inte studiedag idag =( jaja.

det som har hänt mig står på min blogg...

och desutom mailar vi ju varandra!!

hoppas vi fortsätter!!xP



//smulan=P

2009-11-11 @ 20:42:02
URL: http://smulan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0