spruta...

Ja, så har jag då fått vaccin mot svininfluensan. Det hela gick mkt bra, det tog bara ngra sekunder, och sved bara lite ett ögonblick. Fast det var lite läskigt när man kom in till sköterskorna, för de hade belamrat ngra bord med plastförpackningar, sprutspetsar, plåster och annat jox, och det såg lite läskigt ut. Men nu gör armen ont som bara den. Kan inte ens lyfta den utan att det gör ont. Men jag hoppas det går. Undrar om jag får den där slängen av svininfluensan, som många får när de har tagit sprutan. Jag får se.



 Annars har det inte hänt så mkt idag. Allt har gått bra, men jag känner mig inte helt 100% frisk. Får se hur jag mår imorgon.

Hur har eran dag varit? Ngt kul? Kommentera! Det är så kul att få kommentarer, ni behöver knappt skriva ngnting alls, bara "hej!" räcker. Jag blir så glad när jag får kommentarer och när jag ser att det är ngn som besöker min lilla blogg.

Aja, nu måste jag gå och göra mig iordning för att gå och lägga mig, ska gå och lägga mig tidigare idag.

Kram från Lisa, med bara en fungerande arm...;)


Kommentarer
smulan

Heej!!

I JUST LOVE YOU!!<3333

du verkar kunat att chatta med en öm arm, men det är jag glad för för jag behövde dig<33

Jag vill säga tack igen för din hjälp:)

syns snart<333



my lovely love lady<33

//smulan

2009-11-23 @ 21:13:38
URL: http://smulan.blogg.se/
Lisa svarar smulan

Anna, jag kmr alltid att finnas där när du behöver mig!!! <333 Anledningen är enkel: Because I love you!!!

2009-11-25 @ 21:08:34
URL: http://lisflisan.blogg.se/
smulan

heej!!

saknar dig skit mucket :'<33

nää, för du är inte alltid inloggad!!

du kan inte göra något åt dte för vi har skola och aktiviter etre skolan...

men jag klarar mig tills du är inne<3333

love you huny<3333!!

jag kan inte beskriva hur mucket jag längtar efter dig!!!

//smulan:'

2009-12-01 @ 23:17:54
URL: http://thesmulan.blogg.se/
smulan

PS. jag kanske ska börja på sickboxning =P

det ska bli kul!!

love you my darling<3333333333333

2009-12-01 @ 23:22:50
URL: http://thesmulan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0