sjuk

Precis som rubriken säger så har gått och fått ngt virus i mig. Inte kul. Konserten igår gick bra iaf. Jag vet inte om jag har berättat om konserten, för jag har inte skrivit på evigheter (vad det känns som iaf;). Men iaf, jag hade en konsert med min orkester, och jag och Mira spelade duett oxå. Det var kul! Vi klarade det ganska bra tkr jag. Jag mådde inte toppen, men jag klarade det. Jag fick ganska ont i kinderna och uppåt tinningarna. Redovisningen av arbetet under miljö-veckan vi har haft gick oxå bra. Jag har inte mkt tid över nu, så det är därför jag inte har skrivit. Jag vet att jag låter som en medelålders affärskvinna nu, men så är det. Så jag kmr antagligen bara att skriva på helgerna. Så ni får ge er till tåls ;)


      Riktigt så här sjuk är jag inte, men jag mår inte 100% ;)

Nu ska jag göra annat. Hörs!

Kram från Lisa, infekterad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0