helg! <3

Äntligen är det helg! Så skönt det ska bli! Hinner inte skriva så mkt nu, ska snart gå och lägga mig ;D Det är träning imorgon, och sen ska vi åka till en julmarknad på ett slott som ligger ganska nära där vi bor. Frall ska följa med, så jag längtar. Hon ska sova över här sen oxå. Det ska bli kul! Hade svenska prov idag, på fredag den trettonde ;D Tror ni på det där? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Aja, hinner inte skriva mer nu. Kommer kanske ngt imorgon.


                      Jag i mitt snygga nattlinne ;D

Hörs snart! Vad har ni gjort? Skriv och berätta! Godnatt!

Kram från Lisa, bara kul saker framför mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0