regnregnregn

Det bara regnar. Regnar och regnar. Det har regnat hela dagen. Tråkigt. Fast ändå mysigt. Jag tycker det är jättemysigt att sitta inomhus och mysa när det regnar ute (många "mysa" där).

Fast jag har inte lidit så mycket av regnet, även fast vi inte var hemma. Vi var hos Elle, men gick hem till mormor och åt lunch. Hos Elle färglade vi först en banderoll, som vi ska ha på onsdag (kan inte säga mer, finns risk för att en speciell person läser, jag berättar mer efter onsdag). Det tog nästan hela förmiddagen. Vi var där ungefär två timmar, att färglägga den tog kanske 1 timme och 45 minuter. Sen gick vi hem till mormor och åt lunch, sen gick vi tillbaka till Elle. Där gjorde vi i ordning en stol, och började på en teater (som sagt; mer info kommer efter onsdag;). Sen åkte vi hem.

Så nu sitter jag här, och har typ inget att göra. Ge mig gärna tips! det är inte alltid kul att läsa hela tiden, även om det är väldigt roligt. Men som sagt: Ge mig gärna tips!
Kramizz!


Kommentarer
Malin Smith

Tack! :D

vad glad jag blir!

2009-07-07 @ 10:18:00
URL: http://thelovedone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0