nu får ni veta...

Som jag har skrivit tidigare, så var det två stora händelser för mig som skulle gå av stapeln igår, men av vissa skäl kunde jag inte säga vad de var. Så nu säger jag det.

Händelse nr 1: Jag, Elle, Frall (en av mina bästa kompisar, jag kallar henne Frall) och Märta hade avskedsfest för Anna, som ska flytta till Spanien:((( Vi hade jättekul! Eftersom Märta var lite smpsjk (oops, hehe småsjuk ska det vara), så stannade hon bara (eller bara och bara) till ungefär halv nio, när mamma kom och hämtade henne. Vi andra sov över hos Elle. Vi hade skitkul!!! Efter att vi hade ätit körde vi charader. Sen gick vi och fixade till sängarna (eller, madrasserna, jag och Frall skulle sova på luftmadrass, Anna på vanlig madrass), och bytte om till pyjamas. Sen satt vi och pratade ganska länge;) När klockan var tolv var vi inte trötta (eller, okej, jag var lite trött), så vi satte oss upp och spelade kort (spansk skitgubbe). Sen masserade vi varandra, och sen var vi så trötta att vi gick och lade oss. När vi hade legat tysta ett tag sa Frall helt plötsligt: "Tänk att det här är avskedsfest för Anna!" Då sa vi: "Fraaall, inte just nu!"  Sen på morgonen gjorde vi lite andra saker, innan vi gick hem ungefär fyra-halv fem. Detta kunde jag inte skriva något om, för tänk om Anna hade läst (det var meningen att det skulle vara en överraskning att vi var där, fast detgick inte så bra, vi hann inte gömma oss:p)

Händelse nr 2: Jag skulle bevaka två Lotta-böcker som var ute på auktion på Tradera som skulle gå ut igår (23.55 och 23.57). Och jag vann dem!!! Det var två böcker som är jättesvåra att få tag på, som jag inte hade förut. Nu saknar jag bara tre böcker av 47. Detta kunde jag inte säga någonting om, för tänk om jag hade fått konkurrenter;)

Det var de två roliga händelserna som jag skulle få vara med om idag.
Jag försökte ladda upp några foton från festen, men det var något konstigt, så det gick inte (precis när jag lärt mig *ironi*). Försöker igen senare.
Kramizz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0