ingen aning

Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva för rubrik, jag som annars brukar kunna komma på en rubrik ganska lätt, har de här dagarna haft jättesvårt att komma på rubrik. Det beror nog på att jag knappt gör någonting;) Fast lite gör jag i alla fall... Jag har hjälpt till att måla i köket, jag dammsög hallen igårkväll, jag strök fem örngott, jag tog reda på en del tvätt... Jag kanske har gjort en del iaf:) Fast jag har inte jobbat från morgon till kväll, om man säger så;)

Idag har mormor och jag (mormor flyttar snart ut hit;) städat taket, fast vi är inte färdiga ännu. Vi har sopat av det, och nu ska vi skura. Det är taket till badrummet som får en makeover, för det syns väldigt väl från Märtas och mina rum. Jag tror inte att taket har varit så här rent sedan mamma och pappa flyttade in. Nu ska vi skura snart. Vi har precis fått veta vad för sorts rengörngsmedel vi ska använda.

Kramizz! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0