hemmadag, med ännu mera regn...

Idag har jag och Märta varit hemma hela dagen. Märta drog på sig någon liten förkylning igår, så mamma var här på förmiddagen, och nu är mormor här. Stryker för fullt (mormor alltså, inte jag). Jag bakade en kladdkaka till imorgon, med ganska mycket hjälp av Märta, men iaf. Var lite galen och skrev på den med strössel när smeten var ihälld i sockerkaksformen (ja, jag skrev rätt, det var meningen att den skulle vara i en sockerkaksform). Jag älskar att vara galen!

Det är inte klokt vad mycket det har regnat de här två dagarna. Det har ju forsat ner. Nu idag haglade det också. Hagelkornen studsade på taket till badrummet (man kan se ovanpå taket till badrummet från mitt och Märtas rum). Det var faktiskt kul. Som jag har sagt förut så gillar jag att sitta inne och mysa när det regnar ute. Och den här dan var inget undantag. Fast mamma satte upp en massa saker som jag skulle göra, så jag borde väl göra dem snart;)

Nu har jag lättat mitt hjärta på saker om den här dagen. Nu ska jag logga in på Messenger och kolla om någon av mina kontakter är inloggad.
Kramizz!


Kommentarer
Tessi

Ja av någon konstig anledning så blir aptiten annorlunda då! :) Tack själv. Hihi

2009-07-07 @ 16:49:30
URL: http://tjuffs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0