bara sorgligt...

Jag sitter här och känner mig illa till mods, för jag har läst bloggen http://minneavtherese.blogg.se/. Så himla sorgligt!!!
:´´( För er som inte känner till den så är det sex kompisar till en tjej som blev mördad i början av juni:( Jag började nästan störtgråta när jag läste om deras vardag och hur de försökte leva vidare utan sin älskade vän. Läs den!

Sen är det också det att Anna åker till Skåne på tisdag. Det är ju inte så sorgligt, men en sak som är sorglig är att hon sen flyttar till Spanien:´´( Jag kommer sakna henne så himla mycket! Hon kommer ju inte dö, men det är ändå sorgligt att vi inte kommer att få träffa henne nästan varje dag, utan bara på sommarloven, när hon kommer hit och hälsar på. Idag var jag och Anna hos Elle. Jag ville träffa henne och ha lika roligt som vi brukar ha, vi tre. På tisdag åker hon, och vi får inte se henne förrän nästa sommar:( Fast hon kommer få det jobbigt när hon kommer ner, för vi har tvingat henne att brevväxla och ringa via Skype. Hon kommer få brevväxla med ungefär fem personer;)




    Det här skrev jag på en överbliven pappersbit, när jag inte hade ngt
                                              att göra.


                                           Andra sidan.

Nej, nu känner jag att jag börjar bli väldigt deprimerad. Ha det bra! Nu ska jag låta Märta ta över datorn för att spela spel;) Jag ska gå ner och se ett program mamma trodde att jag kunde vara intresserad av.

Kramizz!


Kommentarer
PETRA AKA SHORTY

Hej! Kika gärna in min blogg och samtidigt får du gärna ställa gärna en fråga i min frågestund =)



http://pey.blogg.se/2009/july/fragestund.html

2009-07-25 @ 17:20:02
URL: http://pey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0