090716

Hej på er alla underbara! <3 Vad har ni gjort idag då? Jag har typ inte gjort någonting. Har börjat prova lite servettvikning med hjälp av en bok som mamma har. Haha, jag vet att jag är galen! Men det är faktiskt sant. Jag som gillar origami borde ju gilla servettvikning också;) Tyvärr är boken skriven på franska, så det kan gå lite segt, jag förstår inte alla;)

Det var någonting mer som jag tänkte att jag skulle skriva, men jag kommer inte på det. Aja, det kommer om man inte tänker på det, säger alltid pappa. Under tiden kan jag passa på att berätta att köket är nästan klart. Mormor kommer ut idag och gör klart det sista. Igår kväll råkade hon göra någonting med elen, så tv:n la av precis när Miss Marple hade börjat:( Då slutade hon.

Nu måste jag gå och klä på mig, jag går fortfarande i pyjamas (fasen vilken vana jag har fått, att gå i pyjamas till tolv på dagarna;) Jag återkommer!

Kramizz!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0