090715

Det har inte blivit så många inlägg de senaste dagarna, för vi har haft gäster, och då kan man ju inte sitta vid datorn hela tiden;) Det har gjort mig till morgonmänniska ett tag, även fast jag lägger mig ganska sent, så jag kommer snart få sömnbrist, hehe.

Igår åkte Märta till Norsbo (utanför Falun) för att vara där ett tag. Det är Veras farmor och farfar som bor där, så Vera och Märta har nästan gjort det till en tradition att Märta kommer upp dit och är där en vecka varje sommar, tillsammans med Vera. Iaf, skönt att slippa henne:p  På förmiddagen igår när gästerna också hade åkt målade mamma och jag om köket. Eller, vi målade ovanpå tapeterna, för mormor ska komma hit och tapetsera idag. Det kommer bilder senare, jag orkar inte ladda upp några just nu. Då kommer även bilder på en tallrik blåbär som jag plockade och åt i förrgår:p

Nu ska jag gå och äta frukost, jag har varit vaken i typ två timmar, jag börjar bli hungrig;) Fast man kan inte äta frukost i köket just nu, för alla möbler står huller om buller, så det blir väl till att äta ute på altanen<3

Kramizz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0