090710

Tänk vad mycket som har gått av sommarlovet egentligen. Jag har tänkt på det ett tag nu, men tänk egentligen, vad fort tiden går (usch, nu låter jag som en vuxen). Det känns som att det inte är så länge sen det var skolavslutning, men samtidigt känns det som evigheter sen. Konstigt! Det är dåligt. Jag vill ha mer sommarlov! Och det kommer jag få också. Tre dagar längre, för vi ska ut och tågluffa i skutet av juli. Vi ska åka runt i östra Europa, och avsluta med friidrotts-VM i Berlin, så då kommer vi hem tre dagar efter att skolan börjar. Skönt med tre adgars extra sommarlov. Läs gärna den här bloggen då, för det kommer komma en massa häftiga foton och intressanta inlägg (hoppas jag;)

Idag är Märta och jag hemma igen (det blir många hemmadagar nu i sommar:), men ikväll ska vi hem till Frall (en av de som var med hos Elle i förrgår) och grilla tillsammans med hennes familj. Kulkul. Jag längtar dit. Just nu ligger Märta och tittar på film och jag vet inte vad jag ska göra. Ibland tycker jag att jag inte vet vad jag ska skriva om här i bloggen heller. Vad vill ni som läser den att jag ska skriva om? Lämna gärna förslag på vad jag ska skriva om, bara inte mode. Det är det så många som skriver om redan, och jag är inte intresserad av det, men annat kan jag skriva om. Och om ni som kommer in på den här bloggen och läser den skulle vilja svara på den här frågan skulle jag bli jätteglad: Hur hittade du den här bloggen? Svara gärna på den, och gör mig glad:)

Så, ikväll ska vi åka till en av mina bästa kompisar och grilla, och innan pappa väckte mig ungefär vig nio imorse (när jag somnade vid tolv igårkväll och två i förrgårkväll *trött*), sa han att vi kunde plocka blåbär och ta med som present. VAD TROR HAN OM OSS???!!! Jag är fullkomligt usel på all sorts bärplockning, jag äter upp alla bär jag plockar. Det blir inga bär kvar!

Nu borde jag nog gå och klä på mig, jag går i pyjamas nu;)
Kramizz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0