090702 (fick allt fundera ett tag där, hehe)

Puh! Tror jag svettas ihjäl snart:p På förmiddagen var jag och Märta hos mormor (trodde jag skulle smälta bort). Gjorde i stort sett samma grejer som igår. Sen åt vi såklart lunch, som mamma joinade. SEn åkte vi till Klarsjön, en liten sjö dit vi brukar åka och bada. Det var jätteskönt (måste tvätta håret)! Fast sen gick solen i moln och det blev iskallt i vattnet. Så då åkte vi hem. Skönt.

Kan berätta lite om igår kväll, efter att jag hade sett miss Marple. Jag är nog ganska rolig att se på efter att jag har sett någon deckare, för jag tittar mig omkring åt alla håll för att försäkra mig om att ingen ligger och spionerar på mig (lättpåverkad, haha). Sen brukar jag, om jag är ensam i badrummet, släcka lyset, snabbt dra åt mig handen och rusa igenom hallen på tre-fyra steg (vanligtvis tar jag ca sex steg). Fast ändå älskar jag deckare!

Har egentligen inget mer att skriva (fasen, vad mycket fel jag skriver idag). Ledsen att bloggen fortfarande är lite tråkig, jag jobbar på det. Måste lära mig att ladda upp foton och så (tekniknolla, haha). Här är iaf en bild. Älskar grisar!   Är de inte söta?!
                                                   Visst är de söta?!

Tror jag ska gå och ta en macka. jag är hungrig!
Kramizz!


Kommentarer
Malin Smith

Hallå där..

Vilken trevlig liten blogg du har!

Jag ska helt klart börja läsa denna :)

Ha det gött. Kram

2009-07-03 @ 15:52:07
URL: http://thelovedone.blogg.se/
pp

haha ja älskar den där bilden, så jävla söta :D

2009-07-06 @ 21:01:26
URL: http://paaulina.blogg.se/
Tessi

Nej vad gullig bild!

2009-07-07 @ 15:29:59
URL: http://tjuffs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0