snart, snart, snart...

Jag har tjatat om det här  i flera veckor nu, men: SNART ÄR DET JUL!!! Och för en sådan julälskare som jag, så är det stort. Julen är den ABSOLUT BÄSTA tiden på hela året (enligt mig)! Jagt längtar så mkt, gör ni? Man får bara hoppas att det blir en vit jul i år, även fast det inte ser ut så. I dreaming of a whiiiiite christmaaaas... hehe. Jag har nynnat på den sen första december, typ ;) Men men, vad önskar ni er i julklapp? Jag vet inte riktigt, jag har inte kommit på så mkt jag önskar mig. Det är likadant varje år... ;)

Men jag kanske ska berätta lite om vad som har hänt sen senast jag skrev. Det blir ju inte så ofta jag skriver, eftersom vi är mitt uppe i flytten. Vi hade visning i lördags, och det gick bra. Men jag har gått och dragit på mig en rejäl förkylning, så jag har varit hemma från skolan hela veckan, men imorgon ska jag gå, hoppas jag. ;) Annars är det ingenting särskilt som har hänt, förutom att mitt tjat om jul har blivit mer och mer intensivt för varje vecka. ;) Jag gillar verkligen julen, så det kanske inte är så konstigt. Och medan jag inte glömmer det: Jag ska spela White christmas på julavslutningen.

Det var allt tror jag. Har inte direkt ngt mer att berätta, förutom om julklapparna, och det kan jag ju inte skriva om här, tänk om ngn som kommer få ngn av julklapparna läser det. ;) Det vore ju inte så bra...
Hur har ni haft det?

Kram från Lisa, som har snörvlat som en galning i fem dagar nu. ;)


Kommentarer
smulan;)

Heej!!

ÅÅÅ!!Tjatet har inte hörts till spanien iaf...;)

men det blir nog ingen snö hos oss häller;)

Du har väll fler än danne(han har typ 4 önskningar!!)

Hoppas du blir frisk!!

JAG HAR INTE KÖPT ETT ÄNDA PACKET!!!

2009-12-12 @ 14:11:56
URL: http://thesmulan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0