Så var julen över...:(

Så var då julen över :( Buhuuu!!! Jag älskar julen, och blir alltid lite deppig den 25:e december. Det blir blir bara ett kort inlägg, för jag ska precis titta på En prinsessas dagbok på tv4. Förresten, är det någon mer än jag som ska se Camilla Läckbergs deckarserie på svt ikväll? Jag älskar mord och deckarserier! Jag är lite insnöad på tv just nu, för det är ett så bra sätt att koppla av. ;)

Nu ska jag logga ut från allt vad dator och Internet heter ;)

Kram från Lisa, juldeppig.


Kommentarer
smulan

tängk om julen kunda vara längre!!;)

men jag fick en camra så jag har plåtat hela julan!!



//smulan som saknar dig och julen...=)

2009-12-25 @ 18:11:15
URL: http://thesmulan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0